Funhouse Mirrors
S1, E6: Tyrone heads down a dangerous path to get closer to Detective Connors, as Tandy pretends to be a Roxxon intern in an attempt to get answers. Meanwhile, Detective O'Reilly gets closer to Detective Connors.