It's Pony Game Horse / Unicorn
S1, E3: Pony becomes a video game master, but when their friends are in danger Annie and Pony need to use their gaming skills to save them. When Pony thinks he turned into a unicorn, Annie uses him to raise money to save their sports court from closing.