Gathering of Factions
S1, E6: In Aureatia, Soujirou le Saule Tranchant and Yuno la Griffe Lointaine receive an important mission from Hidow la Pince. Meanwhile, in the new principality of Lithia, Dakai the Magpie inspects the chamber of Curte des Ciels Clairs.