Get on the Good Foot / Talkin' Loud And Saying Nothin' / My Funny Valentine
S1, E5: Azuma is back to impress the ladies through palm reading written by none other than Love Guru Douglas Hamada; the night goes on as Valentine's day chocolate is given and smack talk is served, making it another lively night.