Glass Houses
S3, E1: The Walker family return for a third series of drama. Rebecca and Justin are still trying to hide their feelings for each another, but secrets can't be kept for long in the Walker family, especially when the siblings are hiding the fact that they are planning to reach out to their long-lost brother from their mother Nora. Meanwhile, Kitty needs her family's support more than ever when she begins adoption proceedings.