Go to the Light
S1, E6: Dalen Spratt, Juwan Mass and Marcus Harvey dive into the Gulf Coast's Pensacola Lighthouse to shine a light on a horrific haunting; as the guys illuminate the site's past, they find the lighthouse itself may play an unexpected role.