Fist of the North Star God or Devil? The Mightiest Man Appears in Hell
S1, E1: After a long time travelling in the desert, Kenshiro is taken prisoner while wandering into a village looking for water; there, he shares a cell with a young thief named Bat, and befriends his cell guard, an orphaned girl named Lin.