Body of Proof Going Viral
S2, E18: Megan and the team are faced with a city-wide outbreak of a mysterious, lethal virus that puts everyone at risk; CDC Officer Charlie Stafford (Luke Perry) takes over the investigation to determine who and what caused the outbreak.