Grandpa vs. Sexual Inadequacy
S6, E10: Homer and Grampa take to the road to sell Grampa's miracle passion potion, but old resentments resurface between father and son when they pass by their old house, and Bart and Milhouse wonder where all the grown-ups have gone.