Grizzly Battleground
S1, E1: North America doesn't get much colder, nor any darker than Alaska in winter. It's not a place you mess with, unless you've got a wild side. As winter breaks, carnivores emerge on Alaska's wide-open spaces, leaving prey animals no place to hide. Wolves chase caribou with ferocious intensity, brown bears battle for rights to a buffet and wolverines make short work of prey 100 times their size. Alaska's deadliest thrive in one of America's last wild frontiers.