Chicago Med Guess It Doesn't Matter Anymore
S5, E10: Dr Halstead's world is thrown into turmoil when a former patient resurfaces. April has a secret she considers confessing to Ethan. Meanwhile, Dr Charles tries to maintain his focus during a difficult time.