Having Your Media Developments Go Well Is All You Need.
S1, E6: Itsuki has a meeting with Kaiko Mikuniyama, the manga artist who will be doing the manga version of "Mahou Academy;" she looks very refined, which makes Itsuki nervous, but apparently she loves little sisters as much as he does.