Hawaii Five-0 He kauwa ke kanaka na ke aloha
S10, E16: On Valentine's Day, Tani and Noelani are held hostage during a convenience store robbery. Also, Five-0 investigates the murder of a Thai diplomat whose wife confesses to the crime, but Danny suspects she's covering for the real killer.