Chasing the West Head in the Clouds
S1, E5: Married for 35 years, longtime California State Rangers turn to the Brothers for a property that reminds them of state park life, but with land they own. Also, an animal chiropractor and horse shoer are ready to flee their 400 square-foot rental.