Heart Shaped Box
S3, E13: Using Freya as bait, Aurora hopes to lure Klaus and Elijah into a dangerous trap. Also, Davina conjures up Kol, who might know the ingredient she needs to complete a spell, and Hayley makes a sacrifice.