Sin City Tow Heartbreak Hotel
S1, E5: The crazies on the Strip keep the tow bros busy. TW goes toe-to-toe with an angry Elvis, and Jeremy contends with salty strip club clients while Pineapple senses déjà vu in a trucker's lot. And Elmer is sent on a fool's errand.