9-1-1: Nashville Hell and High Water
S1, E2: A tornado's path leads the Station 113 team to an intense rescue at a water tower; Ryan and his wife reach a turning point; Dixie has an assignment for Blue; Cammie coaches a distressed teenager through her mother's childbirth.