Here, Pretty Kitty
S1, E2: Millions of young girls watched "Cathouse" on TV, thinking that legal prostitution could be a shortcut to money and fame. But new recruits quickly discovered that the reality is a world of manipulation, intimidation, abuse and debt bondage.