Homecoming and Going
S5, E10: Sam invites Ben, Riley and Danny to the Hamptons for the weekend, leaving Ben confused as to whether he wants to be with Sam or Zoey. Riley finds some old home movies of the gang in high school, but discovers more than a trip down memory lane.