Shed & Buried: Classic Cars Hot Rod
S1, E5: In Northamptonshire, Henry and Fuzz dive into Martin's eclectic mix of British and American vehicles. They end up smitten with a customised hot rod, in need of a quick polishing off before the race is on to get it ready for a trip to Prescott.