Ghosts of Beirut Hunted
S1, E2: The CIA appoints William Buckley as the new Beirut Station Chief; Chet Riley uncovers an elusive image of Imad; Imad escalates his attacks, forcing the US to withdraw from Lebanon and leaving Imad the most powerful player in the Middle East.