I Could See the Writing On the Wall
S8, E18: Dr. Grace Song launches her pilot programme, giving the E.D. a technological facelift; as his health worsens, Archer clashes with Charles on a patient faking paralysis; Archer helps a pregnant mother with a heart condition.