Magic-Kyun! Renaissance I Just Can't Ignore You, Senpai!
S1, E5: Kohana is made responsible for responding to the concerns and complaints in the opinion box set up at school. Though the surprising number of opinions initially makes her uneasy, Hibiki Kanato agrees to help her. Kanato resolves the various concerns one after another with overwhelming vitality. Meanwhile, Kohana spots Kanato staying up late to practice the cello. Trying to be considerate of his upcoming recital, Kohana tries to handle the concerns alone, but there was something unbelievable written on the last remaining concern!