I Thought You'd Be Happier to See Me
S4, E5: Hope is tracked down by the one person who could help her -- Rebekah Mikaelson; Josie and Lizzie hold out hope in a seemingly dire situation; Kaleb wants to set things right and turns to Cleo for guidance.