I Will Do No Harm
S5, E15: Dr Charles and Dr Manning treat a patient who is invested in pretending to be someone other than himself. Noah doubts his abilities as a doctor. Dr Marcel and Dr Choi face a tough ethical decision and Dr Halstead puts his faith in an addict.