Hart of Dixie If Tomorrow Never Comes
S2, E20: Jonah spills a secret about Brick; Zoe decides to express her feelings; Lemon and Wade each think they know what is best for the Rammer Jammer; antics ensue when Tansy's brothers visit unexpectedly.