Girly Air Force Independent Mixed Test Unit
S1, E5: Gripen continues to lose to Eagle in mock battles, and it's starting tog et to her. Kei tries to improve the mood between the two of them when a new girl, Phantom, comes to the base. Yashirodoori explains that they're forming a new unit for the Anima, the "Independent Mixed Test Unit".