India Ka Nolain
S1, E1: When B-grade horror film director Hariman finds himself in debt with notorious gangster Ponty Khurana, he decides that the only way to repay the money is to shoot another one of his legendary, low-budget, so-bad-that-they-are-bad horror movies.