The Flash Infantino Street
S3, E22: With only 24 hours left until Savitar murders Iris, Barry struggles to save the woman he loves and makes the choice to use any means necessary to do so. Realizing he has one option left to save her, The Flash turns to Captain Cold (Wentworth Miller) for help.