Magic-Kyun! Renaissance Inspiration in an Album
S1, E3: When Kohana is chosen to perform a demonstration of her artistic talents for her class, she turns to an album of flower arrangements by her mother for inspiration. Will the photos left behind by her mother help Kohana put on a successful demonstration?