Into the Heart of the Darkness – Day Five and Six Blackout - Tomorrow Is Too Late
S1, E4: The CID is hot on Pierre's heels and he arrives at a hospital in Berlin. Frauke faces a difficult problem when she tries to prevent a nuclear disaster.