Into You Like a Train
S2, E6: As Meredith nervously awaits a final decision from Derek, her angst is interrupted when a train crash brings several seriously injured patients to the hospital, including Bonnie and Tom, a pair of passengers who've been impaled on a metal pole. And Addison Shepherd sees great potential in Izzie, who must decide whether her loyalty as Meredith's friend outweighs professional gain.