Mr. Osomatsu It's a Birthday Party; Iyami's Great Discovery
S1, E6: The sextuplets receive a birthday party invitation from their childhood friend, Hatabou; Iyami, everyone's idol, has lost his job and can't seem to catch a break with gambling.