Jenny Fromdabloc
S6, E16: After Snot professes his love for Hayley and gets shot down, Steve and Roger devise a plan to cheer him up. Roger dresses up as Steve's cousin from New Jersey, Jenny Fromdabloc, and Snot falls hard for her.