Jinx
S4, E7: A mysterious new foreign exchange student, Mikail Mxyzptlk, arrives at Smallville High and instigates an underground gambling ring. When Chloe becomes involved, Mxyzptlk threatens to kill her unless Clark agrees to throw his football team's championship game. Meanwhile, Lex threatens Mxyzptlk with deportation unless he uses his powers for Lex's benefit.