Kegs and Legs
S1, E3: Breakup buzz follows the girls to Miami. Grace Ann makes a bold career move on her own. Brooks throws herself into work, but missing her sister's 25th birthday sets off a whole new mess. Sarah Jane confronts her attitude toward her sister.