The DNA of Murder with Paul Holes Killer Roommate
S1, E5: Paul Holes takes on one of his most puzzling cases yet when he investigates the murder of Oakey "Al" Kite; in 2004, a man using the alias Robert Cooper contacts Al about a room for rent, but all he is really looking for is someone to kill.