Last Execution
S1, E14: Upon attending a local art exhibit, Melinda encounters the ghost of an executed prisoner whose work is on display. The ghost seeks Melinda's help in uncovering a contract for his valuable paintings before they are sold, so that his estranged daughter - a struggling artist - will get the money she is entitled to. Melinda learns that his daughter is angry with him for not havnig the chance to get to know him.