The Marvelous Mrs. Maisel Let's Face the Music and Dance
S2, E6: With Midge's secret now exposed to Abe, tensions between them are higher than ever. Summer is nearing an end with Susie fully immersed in her Steiner persona and Joel contemplating life as a bachelor. Rose takes advantage of Astrid's fragile state.