Let's Make A Deal
S3, E7: TJ is delighted to welcome the challengers to the hilarious and high flying "Shooting Stars" trivia challenge; an All Star's politicing puts another player's game in danger; a pair of heavyweight matchups in the arena sets the stage for two battles.