Mentiras, la serie Lies
S1, E1: After learning of her husband Emmanuel's death, Daniela goes to a mysterious mansion. Her friend Yuri provides support, and Lupita, Emmanuel's secretary, joins them. However, Dulce's unexpected arrival reveals one of Emmanuel's many secrets.