Lonely Hearts Club
S2, E7: When Danny and Jackie track down a serial killer who is murdering prostitutes in hotel rooms, Jackie goes undercover as an escort in an attempt to catch him. Meanwhile, Erin meets a potential suitor at an art gallery.