Looking Up
S1, E9: Maura finds solace with ex-wife Shelly, and the two hatch a plot to help Ed realise his wishes; Sarah spends time with her ex-husband and begins to question their breakup; Raquel finally breaks through to Josh; the family is summoned to Shelly's.