Lose the Boss?
S1, E9: The day after Thanksgiving is no holiday for Betty, who struggles to pull together a last-minute Mode photo shoot with a famous couple and their baby, while a dejected Daniel recuperates from a hangover - and Sofia Reyes' rejection - at the Suarez house. Meanwhile, Wilhelmina and Marc go to greet the celebs at the airport and find themselves stranded in a dicey part of town with no money.