Love That Lets Go
S4, E7: Lilly finally works up the nerve to get on Blue Jeans but, while on a ride, he gets bitten by a snake and falls ill. Lilly and Robby Ray support Miley as she struggles to deal with Blue Jeans's illness. Meanwhile, in order to please Siena, Jackson tries to read her favourite novel but keeps getting sidetracked by his wrestling magazines.