Makeshift Circus / The True State of Manga and Muscles
S1, E3: Kakushi's assistants all get injured at once, making work a little difficult. Meanwhile, Hime tries to save money because she believes they're poor. Later on, Kakushi tries to train for Hime's upcoming sports festival and Hime meets a teenage idol.