Mane / Banana Bonanza / Dog
S1, E3: Join Lola and have fun on the farm as she discovers which animal has a mane. / Can you guess which vegetable is brown and strange? A potato. Enjoy bananas with a lovely lamb. / Join Lola and have fun on the farm as she discovers which animal has big ears.