PSG City of Lights, 50 years of legend Many warriors, one soul
S2, E1: After losing the final to Bayern, the Parisians have had a difficult start to the season. From its creation in 1970 to its rise in the D1, and then its exploits against the great European clubs, PSG has always known how to face obstacles.