Maternity Leave
S2, E15: A desperate Claire, along with Kate and Rousseau, attempts a return to the scene of her kidnapping where she believes she might find the cure for baby Aaron's mysterious illness. Meanwhile, Jack and Locke must keep their prisoner a secret from the rest of the survivors.