Maximum Denis / Dog Wave
S1, E2: When Sanjay and Craig meet Tyson, a hotshot who's full of himself, they challenge him to an eat-off and video game, but they lose against him. Then, Craig gets the idea to dress up like Max-D and go up against Tyson again.